«Балалар жылы» аясында ұйымдастырылған, талантты, дарынды оқушыларды тану және олардың бойындағы қайталанбас қанына біткен дарынын аша білу мақсатында  математика пәнінен 4,5,6 сынып оқушылары арасында өткен ІІ Зейін олимпиадасының марапаттау  салтан » 33.alschool.kz
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№33 мектеп-лицей"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 236-61-23
Есепші бөлімі:
+7(727) 236-62-09
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Балалар жылы» аясында ұйымдастырылған, талантты, дарынды оқушыларды тану және олардың бойындағы қайталанбас қанына біткен дарынын аша білу мақсатында  математика пәнінен 4,5,6 сынып оқушылары арасында өткен ІІ Зейін олимпиадасының марапаттау  салтан
28
апрель
2022

«Балалар жылы» аясында ұйымдастырылған, талантты, дарынды оқушыларды тану және олардың бойындағы қайталанбас қанына біткен дарынын аша білу мақсатында  математика пәнінен 4,5,6 сынып оқушылары арасында өткен ІІ Зейін олимпиадасының марапаттау  салтан

«Балалар жылы» аясында ұйымдастырылған, талантты, дарынды оқушыларды тану және олардың бойындағы қайталанбас қанына біткен дарынын аша білу мақсатында  математика пәнінен 4,5,6 сынып оқушылары арасында өткен ІІ Зейін олимпиадасының марапаттау  салтанаты. 

18 сәуір мен  22 сәуір аралығында өткен олимпиада ІІ кезеңнен тұрды. І кезеңге барлығы 75 оқушы қатысты. Жоғары балл жинаған 37 оқушы ІІ кезеңге өтті. 
37 оқушы ішінен топ жарып шыққан жеңімпаздар  4-сыныптар бойынша

І орын – Ұзакбай Зере  4 «Б»
ІІ орын – Советбек Амирлан  4 «Б»
- Жардамбек Гулбахрам 4 «Ә»
ІІІ орын – Балатемир Айым  4 «Б»
- Сүиндік Санжар   4 «Ә»
- Тілеужан Балым  4 «А»
  
5-сыныптар бойынша 

І орын – Жапбар Нұрасыл  5 «Б»
ІІ орын – Оразымбетов Аманжан 5 «Ә»
- Боранқұл Аққыз 5 «А»
ІІІ орын – Махебаер Марқұлан 5 «А»
- Сарсемхан Айсұлу 5 «Ә»
- Сабыр Бекзат 5 «А»

6-сыныптар бойынша

І орын – Әкімхан Жансая 6 «Б»
ІІ орын – Сұлтан Балнұр 6 «Б»
ІІІ орын – Абдигалимова Мерей 6 «А»
- Чайбек Нұрболат 6 «А»
- Ақаналы Алихан 6 «Ә» 
Олимпиада жеңімпаздарын шын жүректен құттықтаймыз!

Похожие публикации: