Тамақтандырудың сапалық мониторингі » 33.alschool.kz
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№33 мектеп-лицей"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 236-61-23
Есепші бөлімі:
+7(727) 236-62-09
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Тамақтандырудың сапалық мониторингі
2023-2024 оқу жылының 20-шы наурыз күні баркеражды  комиссия мүшелерінің мектеп асханасына жүргізілген  тексеру нәтижесі туралы АКТ
20
март
2024
2023-2024 оқу жылының 20-шы наурыз күні баркеражды комиссия
2023-2024 оқу жылының 20-шы наурыз күні баркеражды комиссия мүшелерінің мектеп асханасына жүргізілген  тексеру нәтижесі туралы АКТ Мақсаты:  мектеп асханасының ас мәзірі мен тамақтардың дайындалу сапасы мен тазалықтың сақталуын қадағалау.
2023-2024 оқу жылының 29-шы ақпан күні мектептің бракеражды комиссия мүшелерінің мектеп асханасына жүргізілген тексеру нәтижесі туралы АКТ
29
февраль
2024
2023-2024 оқу жылының 29-шы ақпан күні мектептің бракеражды комиссия
2023-2024 оқу жылының 29-шы ақпан күні мектептің бракеражды комиссия мүшелерінің мектеп асханасына жүргізілген тексеру нәтижесі туралы АКТ  Мақсаты: мектеп асханасының ас мәзірі мен тамақтардың дайындалу сапасы мен тазалықтың сақталуын қадағалау.
2024 жылдың 22 ақпан  күні мектебімізде 1-4 сынып оқушыларының  және аз қамтылған  отбасы балаларының тамақтану сапасын бақылау мақсатында мектебімізде арнайы ведомствоаралық сараптамалық топ мониторинг жүргізді.
22
февраль
2024
2024 жылдың 22 ақпан күні мектебімізде 1-4 сынып оқушыларының және
2024 жылдың 22 ақпан  күні мектебімізде 1-4 сынып оқушыларының  және аз қамтылған  отбасы балаларының тамақтану сапасын бақылау мақсатында мектебімізде арнайы ведомствоаралық сараптамалық топ мониторинг жүргізді. Комиссия   мүшелері  мектеп асханасының жұмыс процесінің талаптарға сай екендігін және оқушыларға берілетін тағамдар сапасының  мөлшері ас мәзірі бойынша  дайындалғаны анықталды. Тексеріс барысында ешқандай кемшіліктер анықталмады.    
2023-2024 оқу жылының 22-ші желтоқсан күні  күні мектептің бракеражды комиссиясының мектеп асханасына жүргізілген тексерудің қорытынды есебі.
22
декабрь
2023
2023-2024 оқу жылының 22-ші желтоқсан күні күні мектептің бракеражды
2023-2024  оқу жылының 22-ші желтоқсан күні  күні мектептің бракеражды комиссиясының мектеп асханасына жүргізілген тексерудің қорытынды есебі. Мақсаты:  мектеп асханасының ас мәзірі мен тамақтардың дайындалу сапасы мен тазалықтың сақталуын қадағалау.
2023-2024 оқу жылының 21-ші қараша  күні мектептің бракеражды комиссиясының мектеп асханасына жүргізілген тексерудің қорытынды есебі.
21
ноябрь
2023
2023-2024 оқу жылының 21-ші қараша күні мектептің бракеражды
📌Мектебімізде асхана қызметін бақылау, оқушыларды ыстық тамақпен қамту сапасын тексеру бойынша құрылған бракеражды комиссия мүшелері 21.11.2023 жылы кезекті тексеру жұмысын жүргізді. Ас блогындағы, асханадағы жұмыстың ұйымдастырылуы, тамақ өнімдерінің сапасы, оларды тасымалдау, сақтау шарттары, өнімдердің сертификаттары, оқушыларға үйлестірілген ыстық тамақтың сапасын бақылау. ♻️Тексеру барысында асхана толық талапқа сай жұмысын атқаруда.
2023-2024 оқу жылының 26-шы қазан күні мектептің бракеражды комиссиясының мектеп асханасына жүргізген тексерудің қорытынды есебі. **Мақсаты мектеп асханасының ас мәзірі мен тамақтардың дайындалу сапасы мен тазалықтың сақталуын қалағалау.
26
октябрь
2023
2023-2024 оқу жылының 26-шы қазан күні мектептің бракеражды
2023-2024 оқу жылының 26-шы қазан күні мектептің бракеражды комиссиясының мектеп асханасына жүргізген тексерудің қорытынды есебі. Мақсаты  мектеп асханасының ас мәзірі мен тамақтардың дайындалу сапасы мен тазалықтың сақталуын қалағалау.
Мектеп медбикесі 1-2 сынып оқушыларына  “Дәрумендер денсаулық кепілі” тақырыбына түсіндірме жұмыстарын жүргізді.
25
сентябрь
2023
Мектеп медбикесі 1-2 сынып оқушыларына “Дәрумендер денсаулық кепілі”
Мектеп медбикесі 1-2 сынып оқушыларына  “Дәрумендер денсаулық кепілі” тақырыбына түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Мақсаты: Балаларға көкөністер мен жеміс жидектердің адам денсаулығына пайдасы жайлы түсіндіру. Олардың құрамы дәрумендерге бай екендігін, тұмау мен суық тию ауруына шалдықпаудағы күресудің жолы екенін көрсету. Ойлау қабілетін дамыту.